Forum Forum Klasy 5c Strona Gwna
FAQ Szukaj Uytkownicy Grupy Profil Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Forum Forum Klasy 5c Strona Gwna  Zaloguj  Rejestracja
Czuję trochę luźniejsze ubrania ale wagę mam bez zmian.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 5c Strona Gwna -> Ogoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 18:19, 09 Kwi 2014    Temat postu: Czuję trochę luźniejsze ubrania ale wagę mam bez zmian.

masz skeypa?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomocy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

fajne tylko szkoda ze na allegro jakos nie mam zaufania do kupowania tam wole w sklepie a tam takich niewidziałam [link widoczny dla zalogowanych] Metoda o ktorej wspomniałam nie ma nic wspólnego z chirurgią, jest nieinwazyjna, dlatego jestem tak zachwycona efektem.
Teraz obawiam się trochę,że mój kolor może nie wrócić.Co o tym sądzicie? Zastosuję się do Twoich wskazówek. dał 3 tyg. Witam, Gorąco polecam,naprawdę potrafią doprowadzić do ładu zniszczone i osłabione włosy! [link widoczny dla zalogowanych]
Wawelskiej 1. Ja przez 5 miesięcy bez diet i bez wyrzeczeń piłam zioła i schudłam tak 16 kilogramów..... a pozatym półroku temu usuwałam ciąże!! no tak... oprocz cebuli wszystkie rady sa sluszne, ja jeszcze dorzuce jedna...........zucie skorki cytrynowej..........powodzenia Hej. No, masakra!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
, :
[link widoczny dla zalogowanych]
tez mam malo czasu ale narazie sie udaje!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja wyjechalam zaraz po maturze do Angli, co prawda tylko na wakacje, ale teraz jest juz ostatni czas, aby moc zarobic w Angli, teraz funt zrownuje sie ze zlotowka, a ceny w Polsce rosna (mieszkan).
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwazasz, ze kobiety zwiazane z alkoholikami, damskimi bokserami czy hazzardzistami powinny zostac z nimi do konca cierpiac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

ja chodzę codziennie na 1,5 h na basen i już widac rezultaty po ok. [link widoczny dla zalogowanych] łączę sie z Wami w bólu....chociaż mój od jakiegoś czasu jest mniejszy ....
ja też uwielbiam.. a ja wygladały tuz po powiększeniu ? A jeśli chodzi o skutki uboczne, to mówiąc szczerze, mam o wiele większe po kawie i papierosach rozumiem jak się czujesz, mnie towarzyszą takie same uczucia, choc chyba przepełnia mnie jeszcze radośc na wieść o tym, ze wyrok juz zapadł- nie wiem jaki? ból jak djabli !!! [link widoczny dla zalogowanych]
gdzie jest nacisk na praktykę!! Cześć, też mam toksoplazmozę oczną, już od 22 lat, zachorowałam jako mała dziewczyna, i tak się ciągnęło, kilka nawrotów, kilka razy w szpitalu, ale miałam dużo szczęścia, wszystkie ogniska poza centrum widzenia. Teraz jeszcze nie wiem kiedy będzie USG ale już sie nie mogę doczekać. dziewczyny... musisz się zapytać w gabinecie kosmetycznym Licząc wychodzenie i tak wychodzi ponad miesiąc (bo liczę też 2 tyg etap wstępny), a potem jeszcze powolne dodawanie kalorii to drugi miesiąc. Pozdro =*
[link widoczny dla zalogowanych]
Piękna kobieta
prosze o odpowiedz pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam

I nie, nie chodzi o użalanie sie, zauważ, że piszę w 3 osobie, mnie też nie bola problemy innych, ale na pewno nie jestem obojętna temu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanko...Jutro ide do kosmetyczki przebic sobie pepek ale czy trzeba zgode rodzicow jak sie idzie samemu??Bo ja mam 13 lat i nie wiem czy trzeba zgode rozicow czy nie... hehehehe cyrkowe?
On nie jest najlepszy, jest normalny, jak wyżej pisałam zupełnie przeciętny, widziałam jego prace na zywo, przerosnięte poszarpane blizny, i dlatego zrezygnowałam, luzdie zrozumcie że nie ma chirurga-boga, ale fakt w polsce jsest ścisła czołówka Dr, którzy mają praktykę zagraniczna, podejmuja się rekonstrukcji, jednak Broma się do nich nie zalicza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powiedz tak naprawdę czego szukasz? [link widoczny dla zalogowanych] uważała, że popełniła błąd to powiedziałaby o tym u Cejrowskiego (przecież od czasu Big Brothera do tego wywiadu minęło sporo czasu), a nie mówiła jakieś bzdury o tym, że jest kobietą wyzwoloną i nie ma w tym nic złego co zrobiła
Oczywiście jeśli nie chcesz brać nic bez konsultacji z lekarzem, to poczekaj do kolejnej wizyty. szkoda ze tych drugich nie widzialam w sklepie bo bym je chyba kupiła A teraz jestem z siebie dumna,ze potrafilam byc tak silna ,chociaz nie spodziewalam sie tego po sobie.... Nie mogę dopasować wg żadnej tabeli. Tylko jedna weteranka wytłumaczyła mi ze warto pytac w sklepach medycznych. [link widoczny dla zalogowanych]
z obecnmy partnerem coz... Tym niemniej szczerze gratuluje Ci rozmowy kwalifikacyjnej, bo to nie jest latwe w obcym kraju i obcym jezyku! Mozesz jesc kurczaka,wolowine,wieprzowine,ryby co tylko chcesz tak do 20dkg dziennie...Od kielbas ja bym sie trzymala z daleka bo maja rozne dodatki w celu powiekszenia masy to samo dotyczy szynek i roznych takich. Pozdrawiam Cię !!!!! dobro wspolne Dziekuje Ci za rady i za życzenia na dzien Kobiet. Aparatem Ilizarowa mozna przedłużać nogi i ręce.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie jokoko.to ty zrobiłaś się smuklejsza a nie krawcowa kroiła z zapasem.kiedy impreza?przed komunią mojej córki wszystko wydawało mi się wciąż niedograne,ale Wielki Dzień nadszedł i przeminął zostawiając puste konto i kasetę video ,oglądaną i komentowaną(przeważnie krytycznie )przez dalszą rodzinę .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nick:
[link widoczny dla zalogowanych]
Szukam dziewcza które po bromergonie urodziły zdrowe dzieci jak i te które podzieli ly los mojej córki i urodziły dzieci z wadą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ilu ludzi, tyle powołań Mój braciszek praktycznie od dziecka uczestniczył we Mszy św.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Troszeczke pobolala mnie glowa moze tak z 15 min i tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

luz [link widoczny dla zalogowanych] Witam.również mam kręcone włosy ale mam problem może ktoś z was mi pomoże.Mój naturalny kolor to ciemny blond.chciałam sobie pofarbować na jasny blond ale nie wyszedł wiec za drugim razem umalowałam rozjaśniaczem.wyszedł okropny.wiec za trzecim razem umalowałam na burgund.i to wszystko orbiłam w ciagu 3 dni.i z moich ślicznych loków zrobiły sie ble włosy.nie kreca sie.co mam zrobic błagam pomocy
Dziewczyny a gdy poszlyscie do niego pierwsze wizyty,mialyscie przeprowadzone badania diagnostyczne,mierzone ile tego skrotu dokladnie,zdjecia rtg,byly robione tez zdjecia miednicy,kregoslupa oprocz nogi?? A na biopsji wyszło ze prawdopodobnie to jest guzek pęcherzykowy, niby nic groznego ale jest podejrzany ze mógłby sie zmienic w cos gorszego. Dieta kapuściana kiedyś brałam adipex i muszę przeznać, że jest dużo mocniejszy. naprawdę wszystkim polecam [link widoczny dla zalogowanych]
a obudziłam sie bez bólu. Na poczatku bylo to tylko nad ranem po przebudzeniu ale teraz odretwienie utrzymuje sie gdzies do godz. Po prostu muszę schudnąć , a to jest najleprzy sposób (chyba). W pewnym momencie odwrocilam się nie wiem czemu. wg tego kalkulatora miałaś dni płodne wtedy. I tak codziennie, aż dojdziesz do 2 litrów (to minimum). ZWALAAAAAA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 5c Strona Gwna -> Ogoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin