Forum Forum Klasy 5c Strona G│ˇwna
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Forum Forum Klasy 5c Strona G│ˇwna  Zaloguj  Rejestracja
Agnieszka Dygand

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 5c Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:20, 05 Kwi 2014    Temat postu: Agnieszka Dygand

- Nie zdałam jednej z matur ponieważ przejadłam się i źle poczułam
[link widoczny dla zalogowanych]
to juz inny temat. dodam tylko, ┼╝e po zabiegach wygl─ůdam o 10 lat gorzej niz cho─ç 3 lata lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jej przeczytalam wszystko i teraz wszedzie cos mnie gryzie mam gesia skorke [link widoczny dla zalogowanych] czarno zielone.
S┼éysza┼éam ┼╝e jak si─Ö dobrze ┼Ťcieniuje w┼éosy to si─Ö nie kr─Öc─ů ale nie jestem przekonana czy nie b─Öd─Ö mia┼éa wi─Ökszej szopy ni┼╝ mam teraz:/ POMOCY Jeden stwierdzil ze nie robi takich zabiegow jak tatuaz medyczny, drugi powiedzial ze jest wiele metod tuszowania blizn, powiedzial ze mozna wykonac zabieg makijazu permanentnego co podobno daje te same efekty ale w dalszym ciagu nie znam cen takich zabiegow a watpie zeby bylo to tanie, zwlaszcza na rozleg┼é─ů blizn─Ö. A teraz do tych co zaczynaj─ů L. boli mnie glowa zwariuje octavia81-----> ale ten antybityk pomogl na te zgrubienie na te mieso??? [link widoczny dla zalogowanych]
ale co tam, grunt to si─Ö nie przejmowa─ç Pami─Ötajmy - przed nami g┼éod├│wk─Ö lecznicz─ů przeprowadzi┼éo miliony ludzi na ┼Ťwiecie, tysi─ůce przypadk├│w d┼éugich g┼éod├│wek zosta┼éo opisanych pozytywnie w literaturze medycznej. Hej, daj mi zna─ç jak ju┼╝ b─Ödziesz po wizycie,no i mo┼╝e nawet po zabiegu,trzymam kciuki,bo jestem spod Poznania i w┼éa┼Ťnie kogo┼Ť poleconego szukam.Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö!Pozdr├│wka czy srodek antykoncepcyjny bedzie caly czas dzialal?? Czy wszyscy wyjezdzaja tylko do pracy? nie prawda wszystkie waza w granicach 50 kg Mam zamiar umuwic sie z Dr kobusem na dermabrazje mechaniczn─ů, moja twarz wyglada okropnie mam duzo blizn po tradziku i nie wyglada to dobrze , mam pytanko czy ktos moze z was mia┼é u niego taki zabieg???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czemu uważacie, że wyszła na kretynkę??
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale najgorsze wcale nie musi nast─ůpi─ç. Mar.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Od niedawna u┼╝ywam odzywki NIVEA do kr─Öconych w┼éos├│w, w┼éosy sta┼éy si─Ö bardziej mi─Ökkie. [link widoczny dla zalogowanych] nie zna dnia i miesi─ůca.
Używam więc rozmaite kremy, balsamy i olejki. Dla mnie pytaniem ktore mnie zamurowało bylo dlaczego pani tak długo nie może znalezc pracy? ale tak na serio zycie sklada sie z tak samo potrzebnych smutkow jak i radosci. Pisze ze do 28 myć ...czy aby naprawdę sie zmyje !!?? I co w razie czego? [link widoczny dla zalogowanych]
A pomy┼Ťle─ç,┼╝e jeszcze wczoraj wygrzewa┼éam sie w kostiumie na s┼éoneczku. Czyta┼éam, ┼╝e bardzo wa┼╝na jest dok┼éadno┼Ťc wykonywania tych ─çwicze┼ä. M├│j to ca┼éymi dniami okupowa┼éby komputer, nic nie jad┼é i nie spa┼é Kary te┼╝ ma, bo w szkole ┼éobuzuje, ale niewiele to mu daje do my┼Ťlenia i niewiele pomaga... sledze twoje wpisy.Niewiem moze za malo sie znam na \pisanym\ I ta komisja? M├│j naturalny kolor to eee mysi? Teraz ogl─ůdam i one s─ů talie bia┼ée g─Öste zbite...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A mozesz zdradzic ile lat jestescie po slubie??
[link widoczny dla zalogowanych]
Regine mieszkam w G├╝tersloh to jest miasto o liczbie ok. A poza tym borowinka jest super przyjemna....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

igm - ujemny [link widoczny dla zalogowanych] po uko┼äczeniu zabieg├│w kupi┼éam ma┼Ť─ç dermatix kt├│ra r├│wnie┼╝ mi pomog┼éa i to bardzoo!!!!!!Cena jest do┼Ť─ç wysoka ale ma┼Ť─ç jest bardzi wydajna i wystrczy┼éa mi na 2 mies.
A kiedy kogos pokochasz, to zapominasz o jego narodowosci i tylko takie posty jak tutaj ci czasem uswiadamiaja jak bardzo powinnas byc niesczesliwa inteligentna kobieta rzeczywiscie od razu pozna co jest gra a co prawdziwe i dotyczy to kazdej narodowosci. szczerze m├│wi─ůc ja kocham tanczyc i chodz by┼éo to niebezpieczne w moim stanie przed operacj─ů posz┼éam na dyskoteke potanczyc sobie tak jak lubie.. ┼Ürodki przeczyszczaj─ůce rozreguluj─ů tw├│j uk┼éad trawienny , b─Ödziesz mia┼éa za kilka lat problemy z za┼éatwianie si─Ö. Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za odpowiedzi i zycze temu swiatu wi─Öcej takich normalnych kobiet jak Wy!!!!!!!!!!! To w takim razie to sa miesnie ktore wypracowalas przez cwiczenie tkanka miesniowa wazy wiecej niz tluszcz i potrzebujesz ja zeby tluszcz spalac jedyna rozsadna odpowiedz jaka mi na mysl przychodzi [link widoczny dla zalogowanych]
depilacja brazylijska-depilacja ca┼éo┼Ťci okolic bikini [link widoczny dla zalogowanych] m Dzie┼ä 7: Rzepa Do Sunshine7777 - mia┼éam podobne problemy jak ty. kobita :chyba trzeba uscislic: Raz jeste┼Ť jedn─ů osob─ů, raz drug─ů i trzeci─ů, czy jeste┼Ťcie naprawd─Ö tak kiepskim salonikiem ┼╝e do tego stopnia musicie si─Ö posuwa─ç, czy te┼╝ my┼Ťlisz ┼╝e jeste┼Ť taaaaaaaaaaaaaki sprytny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dostawca nas nie zwolni─ů bo im trzeba taniej i dobrej si┼éy roboczej
[link widoczny dla zalogowanych]
hej chcialabym sie przylaczyc ale dopiero po okresie wiecie moze ile dokladnie kosztuje meridia bez recepty?
Ze swojego nie ma┼éego do┼Ťwiadczenia wiem ┼╝e aquarobic to jest tylko wyrzucanie pieni─Ödzy, owszem dla os├│b po 60 jest to wskazane ale osoby m┼éodsze to tylko p┼éywanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no tak...ja to musz─Ö si─Ö podreperowa─ç bo narazie zero operacji [link widoczny dla zalogowanych] Ta piosenka bardzo cz─Östo jest nadawana w moim lokalnym radiu,gdzie lec─ů same takie hity z lat 60-90 max.Ale nie zawsze podaj─ů wykonawc─Ö
tak do chodzenia :> sprobowala. Lekarz jest zadowolony z efekt├│w kuracji, ale: Info dla wszystkich Orbitrowicz├│w: A tu masz linka: [link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam wiele jak facet, ale mam i chc─Ö si─Ö ich pozby─ç. za uzupelnienie 5 dych nie bola┼é mnie nawet brzuch ,,, by┼éam w aptece i kupi┼éam kolejny test ci─ů┼╝owy , aby zrobi─ç go w sobot─Ö rano ?! -sniadanie: laserowy??? Poza tym nauczyli mnie robi─ç trwa┼é─ů i w sumie wszystko, co mi potrzebne do pracy w zawodzie. Na szczescie zesz┼éa, a ja mialam na g┼éowie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:21, 05 Kwi 2014    Temat postu: A swoja tez chcesz usunac chirurgicznie?

- bardzo mi┼ée Panie, mnie czesa┼éa Pani Kasia, dok┼éadnie wypyta┼éa mnie o co dok┼éadnie mi chodzi i wszystko zrobi┼éa tak jak chcia┼éam i nie przesadzi┼éa ze swoimi wizjami jak robi─ů to niekt├│rzy fryzjerzy;
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy to faceci z Turcji, kt├│rzy tak a nie inaczej potrafia traktowac swoje kobiety,.,, czy to faceci z POlski, kt├│rzy bija gwa┼éc─ů, pij─ů...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi┼Ť mia┼éam ┼Ťci─ůgania kaminia mam zamiar isc jeszcze na piaskowanie tylko nie wiem jaki trzeba zrobic odst─Öp czasowy ???

A nie przysz┼éo wam do g┼éowy ze na tych zdj─Öciach one s─ů retuszowane w odwrotn─ů strone tzn. [link widoczny dla zalogowanych] ...
I had this flashback of how I felt sitting on the plane and finally realised I had to do something. przed wyjazdem radze dobrze si─Ö zastanowi─ç...┼╝ycie sta┼éo si─Ö trudne i kosztowne o prace bardzo trudno....jestem kelnerk─ů czasami pracowa┼éam po18'20godz od 6 rano do p├│┼╝na w nocy, czasami spa┼éo si─Ö tylko 3/4 godz.popo┼é.ma si─Ö 1lub2 godz...na ┼╝ycie prywatne niestarcza ju┼╝ si┼é i ch─Öci..............pozdrawiam Pozdrawiam nie wiem co stracilem wi─Öc zakupi┼éem wlewnik i bed─Ö dzia┼éa┼é powiedziaL ┼╝e ten sezon rozmiar├│w jest zawy┼╝ona.... [link widoczny dla zalogowanych]
c) moze bym cos zarobila... ja ciagle pracowalam, ale za to jadlam biala kielbaskie, polska wedlinkie, sernik, jablecznik, galarete wszystko miami miami Endokrynolog tez wie ┼╝e biore tabletki i jest ok wiec mysl─Ö ze u mnie HTZ nie bedzie jak─ů┼Ť wielk─ů nowoscia dla organizmu.Tabletki anty m├│j organizm toleruje bardzo dobrze dlatego jestem zdecydowana na HTZ. LIBERIAN GIRL Mia┼éem taki przypadek,gotowa┼éem zup─Ö z mro┼╝onek.Gdy nala┼éem porcj─Ö na tale┼╝ i potem zacze┼éem je┼Ť─ç poczu┼éem miedzy z─Öbami co┼Ť twardego.My┼Ťl─Ö sprawdze co to i okaza┼é sie paj─ůk, niestety ju┼╝ bez n├│g. Nie mozna podobno przekroczyc 25 min. Tym przed mog─Ö powiedzie─ç, ┼╝e to nic strasznego i g┼éowa do g├│ry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na czerwone blizny polecam ma┼Ť─ç contractubex - nie do┼Ť─ç, ┼╝e rozja┼Ťnia blizny to je ┼Ťci─ůga.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mialalam okazje wykorzystac obu .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Eweliza a nie go┼Ťc !!! [link widoczny dla zalogowanych] Sama mialam tak, ze jak mialam 18 lat to dawali mi 22 lub 23 i mnie to bawilo, ale jak mam teraz 28, to daja mi dalej 22-23
Polecam!! u g├│ry jaskrany z├│┼éty kolor przypominaj─ůcy flamaster/podkreslacz;] po srodku w miare dobrze ALE u do┼éy rudy pozostal... Porusz┼éam wielokrotnie z tym kolega temat r├│znic kulturowych,religijnych, j─Özykowych i stereotyp├│w jakie kra┼╝a... , nie potafie Bardzo go kocham i t─Ösknieeeee. Pozdr├│wka [link widoczny dla zalogowanych]
Wiec za niedlugo chce zalozyc klamre tylko musze dobrej kosmetyczki poszuac kt├│ra tego nie zepsuje ;D wystarczy poczytac to forum a bedziecie wiedziec co potrafia robic Polacy...za plaszczykiem niby to tak rozwinietej kultury kryje sie duzo obludy, wiec nie krakac mile Panie, moze sie dziewczynie powiedzie w tym zwiazku, kazdy zwiazek to ryzyko. Czyli np. Ach! i nawet nie piszcie, ┼╝e jestem rasist─ů czy cu┼Ť - poprostu staram si─Ö patrze─ç obiektywnie......... nadmierne ow┼éosienie to nic z┼éego, nic na co mo┼╝emy mie─ç wp┼éyw, My┼Ťla┼éem by zrobi─ç sobie taki zabieg o wyd┼éu┼╝eniu obu n├│g, z drugiej strony troch─Ö si─Ö boj─Ö komplikacji bo wiadomo zdrowy ka┼╝dy by chcia┼é by─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odradzam korzystanie z kancelarii adwokackich, bo to nie sprawa przed s─ůdem cywilnym a ich pomoc jest bardzo kosztowna i tak naprawd─Ö daje niewiele a czasami wr─Öcz nic.Lepej samemu napisa─ç skarg─Ö powodow─ů (po uprzednim dok┼éadnym przeczytaniu Kodeksu Prawa Kanonicznego, zw┼éaszcza cz─Ö┼Ťci po┼Ťwi─Öconej przyczynom powoduj─ůcym niewa┼╝no┼Ť─ç ma┼é┼╝e┼ästwa) lub zwr├│ci─ç si─Ö o pomoc do ksi─Ödza i nie da─ç si─Ö sp┼éawi─ç ┼╝e on jes od ┼é─ůczenia a nie rozdzielania.
[link widoczny dla zalogowanych]
chcialabym prosic wszystkich ktorzy wiedza cos na temat pracy sezonowej o chocby niewielka pomoc...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem, co zrobi─ç z tym garnkiem. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] photoscelebrites.online.fr/eva-longoria/01/EL_006.jpg&imgref url=http://photoscelebrites.online.fr/eva-longoria/&
Za to kas─Ö dostaj─ů , inaczej nikt by ich nie bra┼é. Firma Abarqus, podobno magnetyczny, cho─ç nie wiem co to oznacza na r├│┼╝nych aukcjach kosztuje od 600 do 900z┼é. deszcz od Naszej Kamci ju┼╝ do moich stron doszed┼é! Pazura jest beznadziejny anoreksjee??? [link widoczny dla zalogowanych]
Mnie to nie interesuje. i jak widze ze ktos ten kultowy firm porownuje do tego romansidla dla nastolatow to az mna telepie normalnie Zaraz zjem ┼Ťniadanko i tableteczki. Trzymajcie kciuki. Nie wiem czemu uwa┼╝acie, ┼╝e kobiety, kt├│re wzi─Ö┼éy udzia┼é w polskiej edycji by┼éy ┼éadniejsze od tych Holenderek? Igm 1.11 dodatnie wykonane tydzien temu ( nie wiem dlaczgo tylko jednen wspolczynnik lekarz mi zlecil ) Rano,czy wieczorkiem??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dlatego za┼éo┼╝y┼éam ten topic, ┼╝eby┼Ťmy mog┼éy wzajemnie sobie pomaga─ç - wiadomo, nikt tak dobrze nie zrozumie bulimiczki, jak druga bulimiczka;(
[link widoczny dla zalogowanych]
mia┼é wytrysk, a okaza┼éo sie, ┼╝e sie w┼éadowali┼Ťmy w sam ┼Ťrodek p┼éodnych dni. Jesli jeszcze szukasz zespo┼éu na wesele to prosz─Ö zadzwo┼ä te.606450920 szczeg├│┼éy na telefon
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ┼Ťrodowisku w kt├│rym mieszkam i pracuj─Ö musz─Ö by─ç nieskazitelna, jestem na ┼Ťwieczniku, nie mog─Ö pozwoli─ç sobie na ┼╝aden b┼é─ůd, ludzie ze mn─ů si─Ö licz─ů, jestem znana i ceniona w ┼Ťrodowisku za to co robi─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] - sory zielono-czerwona ale ewusia ma ciut inny \plan\.
mialam robione biopsje (2x) usg kilka razy i on na razie taki sobie jest i nic sie z nim nie dzieje malagga --> najpierw dyskretny research na rynku, ile p┼éac─ů na tym lub podobnym stanowisku (albo ile Ty dostawa┼éa┼Ť w poprzedniej firmie). miec swiadk├│w...pokazac ze by┼éa niedojrza┼éa emocjonalnie do ma┼é┼╝enstwa... U kogo we Wroc┼éawiu robi┼éa┼Ť fotoodm┼éadzanie ? Masz racj─Ö - ┼╝eby pozby─ç si─Ö bulimii trzeba najpierw dotrze─ç do jej genezy. [link widoczny dla zalogowanych]
Przyczyn mo┼╝e by─ç du┼╝o. No to \setka\ moja! Zawsze te┼╝ mo┼╝na do nich zadzwoni─ç i popyta─ç lub wej┼Ť─ç na stron─Ö tam wszystko pisze. dobrze gada pola─ç mu! ju┼╝ zamawiam kolejne tubki, WARTO , acha jeszcze dodam ┼╝e produkt trzyma sie az do kontaktu z myd┼éem ;] Mia┼éam wiele takich akcji,┼é─ůcznie ze staniem pod oknem Nie kazdy ma to szczescie zeby w czasie glodowki tak porzadnie watroba zaczela wyrzucac nieczystosci.Musialo byc bardzo duzo tego skoro piszesz ,ze juz sa na szyi wypryski.Ja mialam na podbrzuszu pojedyncze i w okolicy piersi tez pojedyncze,ale nie oczyscila mnie sie watroba -wlasnie nie mialam tego objawu co u Ciebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:23, 05 Kwi 2014    Temat postu: No nic, trzeba byc dobrej mysli

rok, bo tyle mniej więcej dziewczynki jadły w nocy.
[link widoczny dla zalogowanych]
m
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Endi - ciesz─Ö si─Ö z bij─ůcego serduszka, niech fasolka ro┼Ťnie zdrowo [link widoczny dla zalogowanych] kazdy leci na jedrne cialo, glowa nic nie ma tu do znaczenia
Bra┼éam kiedy┼Ť Meridi─Ö i Adipex i nic, zero skutk├│w i zero rezultatu. Zobaczylam ten topik i postanowilam wam pomoc. no i nie ma czegos takiego jak uniewaznienie cywilne... jak nie pomo┼╝e to zastrzyki. Wa┼╝e bardzo du┼╝o, bo 114 kg przy 156cm wzrostu. [link widoczny dla zalogowanych]
zg┼éupia┼éam i my┼Ťla┼éam ze p─Ökn─Ö ze smiechu...! Nic z tym za granic─ů nie da si─Ö zrobi─ç! Od┼╝ywka new nails i w┼éasne paznokcie, nie cokolwiek doklejanego! Poszukuje fryzjerki,Doroty,ktora pracowala dluzszy czas w salonie Gracja na Nowos─ůdeckiej. S┼éysza┼éam, ┼╝e dwa dni od zabiegu nie mo┼╝na si─Ö wysila─ç, ale skoro s─ů to tylko brzuszki, hmm? Guwno w sobie maja, nikt inny ich nie chce, i oni tylko czekaja na nastepna ofiare bialo skorowa bo to ich podnieca i czuja sie dowartosciowani. mo┼╝e cos mi podpowiecie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mam już bóli głowy i jest ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczysz za rok b─Ödzie pro┼Ťciej! Wszystko tak jak opisano powy┼╝ej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny zazywam luteine czy jak bede miala dostac okresu to bede miala typowe objawy jak na miesiaczke typu bol─ůce piersi i brzuch czy poprostu przyjdzie z nienacka [link widoczny dla zalogowanych] Hipotetyczna sytuacja, polecam chwile refleksji nad tym.
Ale i tak to co osi─ůgne┼éam do tej pory uwa┼╝am za sukces a pom├│g┼é mi w tym bardzo dobry chirurg plastyczny z Poznania.www.dr-bielecki.pl Po to, zeby ta lafirynda przyszla i gwizdne┼éa mi go sprzed nosa! Zestreswalam sie tym czekaniem tak,ze na sali opercyjnej dostalam nerwowej trzesiawki i lekarz do mnie mowi-niech sie pani tak nie trzesie bo pania krzywo prztne,a ja przerazona ,ale panie doktorze cos mi reka po tym znieczuleniu zdretwiala....a on na to...to niech sie pani tak nie trzesie bo sie pas od cisnieniomierza zaciska i krew nie doplywa. co tak pusto??? Spos├│b od pedikurzystki! [link widoczny dla zalogowanych]
No ... po mysiu u┼╝ywam te┼╝ specjalnej od┼╝ywki total results matrix jest w salonie kosmetycznym i kosztuje 40 z┼é pamietam jak kiedys jeden z nich postwil mnie przed faktem dokonamym a co mi oswiadczyl?? \ Na ┼Ťrodku ka┼╝dego nale┼Ťnika uk┼éadaj spor─ů ┼éy┼╝k─Ö farszu szpinakowego. za to ok 15 km rowerkiem wiec nie jest tak calkiem zle. Podchodzi pod piosenke Mr.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaraz musze i┼Ť─ç do sklepu bo zupka mi sie konczy...
[link widoczny dla zalogowanych]
Na te moje piekne pasemka - z przewaga jasnego połozyłam popielaty blond Loreal. ona, na brodzie chyba ciezko usunac, bo skóra jest tam napięta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzeci dzień na nim ćwiczę i jestem bardzo zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych] Chodzilo.mi ze spotkalam sie z takim twierdzeniem o anemii w czasie glodowki i awitamonozie.
Mi w sumie tez lekarz (chirurg plastyczny) odradzal zabieg, ale ja sie uparlam i na razie jestem bardzo zadowolona, on tez powiedzial, ze ladnie to wyszlo A tak wog├│le Ca 125 to zrobili mi to badanie i okaza┼éo si─Ö ┼╝e mam podwy┼╝szone-wpad┼éam w histeri─Ö ┼╝e mam raka i umieram. Ponad to paznokcie ┼╝elowe wygl─ůdaj─ů bardziej naturalnie, przy dobrym zrobieniu d┼éugo si─Ö trzymaj─ů. cze┼Ť─ç Nic w pozwie nie wspomnia┼éam , ┼╝e jest alkoholikiem , zle zrobi┼éam?....................zle ale mozesz na sprawie wspomnac ze lubi pochlac a jeszcze lepiej abys miala na to dowody .Zdjecia ,swiadka lub rachunki za izbe wytrz.a propos pozatym pijus to pijus. [link widoczny dla zalogowanych]
Tak jak pisa┼éam jestem Kaska mam 23 lata i nadwage jak kazda z was ,z kt├│ra walcze i jestem z zamiarem zakupu Lida (przeczyta┼éam wszystko tutaj co mozliwe na ten temat)wi─Öc Masz racj─Ö, komu powiedzie─ç je┼Ťli nie |Wam? Ja malowa┼éam , uzywa┼éam od┼╝ywki jako podk┼éadu pod lakier troszk─Ö zmatowia┼é ale i tak na wierzch k┼éad─Ö nab┼éyszczasz z filtrem uv naprawde pomog┼éa mi ta odzywka PROMOCJA! Taktaczku, Novak wygra┼é, Jerzyk przegra┼é, takie to jest ┼╝ycie. buahahahahahaha buhahahahahahaha OCZYWISICE ZE NAJLEPSZA JEST PIERWSZA !!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja te┼╝ dochodze z wielkim trudem po 45 minutach...
[link widoczny dla zalogowanych]
wrocilam do pracy po tych dniach wolnego .. musisz sie czu─ç wczym┼Ť fajnie ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cameo-word up [link widoczny dla zalogowanych] tez mnie wysmial
Chc─Ö sobie zrobic trwa┼é─ů HEADLINE. powiedzcie, czy taki plan moze byc , czy cos byscie zmodyfokowaly??/dziekuje za pomoc. mam zamiar wyjechac do Edynburga w maju...macie moze jakies doswiadczenia z twego miejsca a'propos pracy warunkow polonii ludzi itp? Ta jesli zjesz 200gram wegli i 200gram tluszczu to wegle w calosci zostana zamienione w energie i nadwyzki zamienione w tluszcz, ale po zjedzeniu jednarozowo 200gram tluszczu tylko 90gram zostanie wchloniete reszta zostanie usunieta z organizmu. Tu nie mozna isc na skroty i pominac najwaznejszych etapow przygotowan bo pozniej sie to odbije na calej glodowce ,na waszym samopoczuciu i najbardziej na efektach.Robicie glodowki w celu oczyszczenia ,a zaniedbujecie to oczyszczenie juz na samym poczatku.Trzeba wogole wczesniej przemyslec cel i wiedziec o trudnosciach zwiazanych z glodowka .Dobrze zorganizowana glodowka czyli poprzedzona tygodniem na warzywach i owocach z lewatywami wlacznie to dobre przygotowanie. [link widoczny dla zalogowanych]
co za ludzie w tym tygodniu DIAGNOSTYKA U mnie na tapecie ostatnio krewetki, Aleks zajada si─Ö razem ze mn─ů a mimo to dla swoich m─Ö┼╝├│w by┼éy wspania┼éymi zonami ...a ja zosta┼éam porzuczona z dw├│jk─ů ma┼éych dzieci ....dla kobiety kt├│ra by┼éa starsza odemnie prawie o 4 lata chyba nawet jest z tego samego roku co m├│j by┼éy m─ů┼╝ .czu┼éam si─Ö najgorsz─ů kobiet─ů stara┼éam si─Ö tego po sobie nie pokazywa─ç ale ┼Ťwiat mi si─Ö zawali┼é ,wydawa┼éo mi si─Ö ┼╝e jestem nieatrakcyjna,beznadziejna i do niczego totalne zero to naprawde by┼é cios w same serce !!! mysle, ze z poza ci─ů┼╝owymi da sobie rade rownie┼╝, niewiele bierze Jak co┼Ť si─Ö zacznie dzia─ç , to wie┼║─ç dziecko 25 km b─Ödzie tak dla Was jak i dla niego mord─Ög─ů. poszukuj─Ö bo zwariuj─Ö pos┼éuchaj tego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 5c Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin