Forum Forum Klasy 5c Strona G│ˇwna
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Forum Forum Klasy 5c Strona G│ˇwna  Zaloguj  Rejestracja
A jak juz to 58 MAKSYMALNIE!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 5c Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 2:17, 09 Kwi 2014    Temat postu: A jak juz to 58 MAKSYMALNIE!!!

czekam na odpowiedzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Wy chcecie zmiejsza─ç, a ja nie potrafi─Ö znale┼║─ç niskiej dziewczyny z tak du┼╝ym biustem, a marz─Ö o takiej! Kondycje mam niezla nigdy mi tchu nie brakuje przy wiekszym wysilku a tu po prostu nie mam kiedy oddychac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bulicks
mleko = tutaj to nie wiem bo mleko ma wsciekle duzo wegli wiec wszystko zalezy od tego ile dodalas licz srednio 2g na lyzeczke jesli juz koniecznie musisz to dodawaj tlusta smietanke do kawy ale nie wolno przekroczyc dziennie 2-3 lyzeczek
jest to bolesna sprawa gdyz druty sa wbite w kosc...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zgadzam si─Ö z poprzedniczk─ů co do tych wystapie┼ä w samej koloratce ......... [link widoczny dla zalogowanych] 30min na rowerze na ┼Ťwierzym powietrzu
A tak na serio bez sensu ┼╝e to taka jedna wielka loteria z tym przyj─Öciem... cwiczac brzuszki nie spalisz ltuszczu na brzuchu tylko wyrobisz sobie miesnie. Kiedy pierwszy raz czyscilam zeby metoda manualna tzn bez uzycia piaskarki bylam zachwycona bo wtedy roznica byla najwieksza a placilam po 30zl za szczeke 6 lat temu, ha. hej, mam pytanie czy kto┼Ť z was usuwa┼é blizne po trachetomii?? minibea po stylu pisania myslalam ze jestesmy rowniesniczkami fajnie piszesz [link widoczny dla zalogowanych]
2 godzin heh potem po 2 miesi─ůcach papra┼éo mi sie .. Zastanawiam si─Ö czy jutro mog─Ö ju┼╝ zrobi─ç test, kt├│ry wyjdzie wiarygodnie? [link widoczny dla zalogowanych] to tez zobaczcie Bardzo sie boje, do tego jestem teraz przeziebiona i sie kuruje zeby wyzdroiec bo jednak chce miec to za soba. w tej bajce byly smoki? najlepsze na swiecie wino piszcie !!!
Trzymajcie sie dziewczyny...pozdrawiam i do \zaklikania\ jak wr├│c─Ö..
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekam na ch─Ötnych!
nie lubie uzywac fluidu jak juz to jakos lekko pudrem...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ginekolog powiedział, że nic z tym nie trzeba robić, bo samo zniknie.

Nie zgadzam si─Ö z tym, ┼╝e 2 by┼éa fajniejsza, bo gdyby nie by┼éo 1 to nic by┼Ťmy o 2 nie wiedzieli i nie by┼éoby si─Ö z zczego ┼Ťmia─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja szostke juz skonczylam i jestem bardzo zadowolona z efektow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam ┼╝e nic mnie nie piecze czasami lekko zaswedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co czytałam na różnych forach, w tym na tym wybrałam 3 salony:

Jestem w trakcie szukania. [link widoczny dla zalogowanych] jest tam napisane jak byk - Ace Of Base - C'est La Vie.
Pozdrawiam Ci─Ö !!!!! Pochwal─Ö si─Ö, ┼╝e m├│j drugi synu┼Ť jest ju┼╝ na ┼Ťwiecie. IgM -ujemne Dlaczego? Ale- i z gruszk─ů poradze sobie.. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 88f3592 ,21,1.jpg Chodzilo mu o serie skandali, w kt├│rych dw├│ch muzulman├│w Shamir Rashid i Amar Hussain porwalo i zg****ilo dwie nastolatki. Czy ich autorzy pisz─ů co┼Ť o wp┼éywie g┼éod├│wek na choroby oko┼éo┼╝o┼é─ůdkowe? no w┼éa┼Ťnie o budow─Ö tu chodzi...ja jestem szczup┼éa 172 wzrostu, 53kg wagi a w pasie mam 67cm Mam do zgubienia ok 7 kg i do lata zamierzam si─Ö tego balastu pozby─ç puk puk Jesli jego tez i II istancja to podtrzyma to bedzie mial zakaz wstepowania w nowy zwiazek, a jesli tylko j─ů to bedzie mogl zawrzec nowy zwiazek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przerwałam leczenie po 5 dniach bo miałam skutki uboczne:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na to plaster hipoalergiczny przyklejam i jest git.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Biustonosz w dobrym rozmiarze NIE minimajzer.
[link widoczny dla zalogowanych]
arabscy mezczyzni uwielbiaj atakie kobiety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiscie dam znac

a841c7204be013f4846d5da4f78e1f4d http://27-febbraio-1989.vnqjip.info/ [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] http://blu-monviso-formaggio.vnqjip.info/ [url]http://2-mese-gravidanza.vnqjip.info/ [/url] http://elaborazione-aprilia-scarabeo.gbofzt.i nfo/ [url=http://hotel-europa-rieti.gbofzt.info/ ]http://hotel-europa-rieti.gbofzt.info/ [/url] [url=http://spunti-tesina-ragioneria.vnqjip.info/ ]http://spunti-tesina-ragioneria.vnqjip.info/ [/url] [url]http://nuova-elettronica-rivista.gbofzt.info/ [/url] http://calcio-amatore-treviso.vnqjip.info/ 56e6393906b6eddaa15d7939d1b1cb57 [link widoczny dla zalogowanych] Startuj─Ö od 54,5kg przy wzro┼Ťcie 171cm.
Pani Agnieszka dobierze odpowiedni pigment do Pani sk├│ry i zakryje za pomoca tego barwnika slad , kt├│ry ma Pani na r─Öce. no z tego co wiem to jest \wielka\ kasa dla przedstawicieli.OK.1500 jak rypiesz na okr─ůg┼éo ale i tak jest zawsze za ma┼éo zam├│wie┼ä Ale powodzenia, co do muzy, to tania tandeta, doda lepsza no i mandaryna te┼╝! Zale┼╝y mi zw┼éaszcza na nogach... cos tam . [link widoczny dla zalogowanych]
Szukam porady do kt├│rego salonu mam si─Ö wybra─ç z moimi d┼éugimi w┼éosami. Do Autorki--->to, ze ksi─Ö┼╝a zrzucaja sutanne dla kobiet kt├│re kochaj─ů dzieje si─Ö pewnie niemal ka┼╝dego dnia. Walcz o to imi─Ö trzymam kciuki, a wy trzymajcie za mnie prosze. Je┼╝eli kto┼Ť chce sobie oczy┼Ťcic jelita przy tym poprawi─ç funkcjonowanie jelit i zo┼éadka(odnowienie sluzowki)proponuje specjalna diete. Szkoda ┼╝e wcze┼Ťniej na Niego nie trafi┼éam wielkie dzi─Öki za ten ┼Ťliczny nosek dr. trzepie sie przy waszych wypowiedziach aaa uuuu aaaaa
[link widoczny dla zalogowanych]
no bo ja nie d┼éugo jad─Ö z przyjaci├│┼émi nad jezioro i nie wiem czy mog─Ö si─Ö tam k─ůpa─ç, znaczy chodzi mi o to czy taka woda mi nie zaszkodzi, no bo wiecie ┼║r├│dlana i zbyt przejrzysta to ona nie jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest sobota wieczorem a ja sama siedze w domu i pije piwo ....

A lata ju┼╝ czy od 21 lipca z krakowa ?
[link widoczny dla zalogowanych]
A b─Öd─Ö mog┼éa usun─ů─ç dwie blizny powypadkowe z kolana? teraz bior─Ö marvelon i mam do┼Ť─ç j─Ödrny biust.
[link widoczny dla zalogowanych]
WAZNE!
monroe nie zawdzięczała swojej tali osy genom tylko temu że miała wycięte dwa żebra...
Hej dziewczyny, ja dzisiaj mam pierwszy dzien, ktos dzisiaj tez zaczal?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Znieczulenie boli ch..o..l..ernie mocno..
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej, pracuj─Ö w ┼╝ywcu par─Ö lat i jako┼Ť nie mog─Ö si─Ö dorobic tego t┼éustego dupska, o kt├│rym by┼éa mowa wcze┼Ťniej. [link widoczny dla zalogowanych] Moi mili, ja mam ten problem od dawna, mam 28 lat.
B├Âckingstr. szukam pracy jako opiekunka. To dla mnie smutne. Poszukuj─Ö osoby, kt├│ra pomog┼éaby mi przej┼Ť─ç ca┼é─ů procedur─Ö. Jak to karmi─ů z butelki? [link widoczny dla zalogowanych]
Zaproponowal spotkanie - po 1,5 roku. Groszku..wyjasniam...po calym dniu nudow wieczorem jestem juz nie do zycia...Wierz mi, ze nuda potrafi czlowieka niezle zmeczyc. Pozdrawiam. Santana podkrad┼éa┼Ť mi kwiatuszka ze stopki! zawsze to jakie┼Ť do┼Ťwiadczenie na p├│┼║niej. jak wykonywa┼éa┼Ť lewatyw─Ö w pozycji kolanowo-┼éokciowej to po tym jak wejdzie p┼éyn do pupy, wyci─ůgasz kank─Ö z pupy i k┼éadziesz si─Ö na plecach Kto rozporzadza fakturami?
Ja jestem po 1-szym zabiegu mezoterapii haircare na sk├│re g┼éowy i w┼éosy.Niestety moje krecone w┼éosy po ci─ůzy starsznie wyglada┼éy , do tego jeszcze zacze┼éy wypadac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hej, mam pytanie czy kto┼Ť z was usuwa┼é blizne po trachetomii??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 5c Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin